woensdag 4 juni 2008

We gaan naar zee (3)

Wie zoekt die vindt!

11 opmerkingen:

  1. Wat een contrast met uw 'Cap Gris-Nez' reeks! Knak het tegenovergestelde qua stijl wat weer eens getuigt van uw veelzijdige kijk op fotografie. Boeiend om volgen! Bij deze reeks valt er precies buitenaards licht op aarde...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo'n spontane serie ... ik ben ook zo'n strandjutter die alles mee naar huis sleept ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BERCEUSE PRESQUE NEGRE
    De sjimpansee doet niet mee
    Waarom doet de sjimpansee niet mee
    De sjimpansee
    is
    ziek van de zee
    Er gaat zoveel water in de zee
    Meent de sjimpansee
    © Paul van Ostaijen
    *wink,big smile*
    Maar wij worden zeker en vast niet ziek van deze knappe zee-reportage, eMJeke! En wat Koen zei, daar sta ik volledig achter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey MJ
    Ik was benieuwd naar 't vervolg
    deze vind ik heel erg grappig
    dat jongetje (links) lijkt me wel op een hele eigenaardige plek te zoeken...
    foei **knipoogje**

    Ik kom terug voor de rest van deze reeks

    groetjes
    Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige toning. Je weet weer origineel en kunstzinnig uit de hoek te komen. Natuurlijk ook steeds weer boeiende beeldopbouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het speciale licht is me inderdaad ook al opgevallen. Is dit eigenlijk aan onze kust?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ s.goovy: De foto's uit de reeks: "we gaan naar zee", zijn op verschillende tijdstippen en kuststreken gemaakt, deze is aan de Atlantische oceaan (Frankrijk)
    Andere foto's uit de reeks (zie binnenkort) aan de Noordzee, de Kanaalkust of de Middelandse zee...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ... en soms vind je wat je niet zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bovenstaande reactie is van mij, ik wou eens zien hoe het er uit zou zien zo'n korte...
    Je foto geeft weer dat subliem stilstaand moment van de stranddag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, die zeezoektocht. Een rustiger hemel precies dan in de volgende foto. De houding van de mensen vind ik speciaal in dit shot.

    BeantwoordenVerwijderen