dinsdag 1 juli 2008

Small-talk

Klik HIER voor een groter formaat!

***

25 opmerkingen:

  1. Vernieuwend, MJ!
    Prachtig gedaan.
    Fotografisch meer dan OK met een fantastisch gevoel voor humor.
    Zo leer ik een nieuwe zijde van jou kennen, alhoewel ik dit eigenlijk al lang in je gezien had.
    Je blijft verbazen, blijven doen vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verbazing? Dat is nog véél te weinig gezegd, dit is AMAZING STUFF lief eMJeke!
    Pardaf...
    Ik lig in een deuk!
    *wink, big smile*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap en grappig foto verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een creatief mens!!!
    Prachtige verhalen schrijf je hier,
    soms zonder woorden
    wordt hier zo veel vertelt.
    Knap !
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb genoten, heerlijke humor en knappe fotografie! Wat wil een mens nog meer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie en leuke reeksje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Da is een leuke !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar komt vast nog een vervolg op .. een natuurlijk een boek!
    Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een foto met een echt verhaal! Leuk bedacht dat vierluikje, en zo dicht bij huis genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Off topic eMJeke, wil je ff kijken naar de link in je antwoorden? Ik krijg steeds de melding dat de site niet bestaat, terwijl ik er via de omweg van de vrienden, wèl geraak...
    Fijn donderend dagje lieve meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap en plezierig.
    de teksten doen bij mij wel het beeld naar de achtergrond gaan.
    Wat je niet uitkomt.
    Ik ben twee keer gaan kijken naar de beelden om te zien wat ze waren.
    en ze waren mooi.
    groetjes
    ludo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hilarisch!
    (en helaas wat herkenbaar :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha ha wat een leuke serie :-) En de meerluikjes die er achter de link zitten zijn ook meesterlijk! Zeer gevarieerd werk krijg je hier te zien en weer een tentoonstelling, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met de tekst er bij worden de foto's "sprekend"!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hebben we hier te maken met een echte duivenmelker?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan/gevonden MJ en zoals al opgemerkt een andere fotografische 'zijtak'. De serie handstand is ook weer een fraaie reeks een mooi aanvulling/vervolg op je 'benenreeks' van weleer (trouwens vullen elkaar qua contrast ook mooi aan.

    groeten,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whahahahaha erg leuk gedaan MJ:-))
    ik denk dat het zo gaat in de natuur,
    maar het zou evengoed pillowtalk kunnen zijn ik spreek nog een vogeliaans:-))

    groetjes
    klaproos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je egt een geniale fotograaf. Veel dingen die ik ooit zou willen doen, heb jij al gedaan. Ik heb de ideen wel maar de uitvoer lukt niet. Goed om te zien dat iemand het wel lukt.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. small -talk with big reality

    knap gedaan


    mvg

    Lamp
    http://lampfotografie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe verzin je het weer MJ! Dit bewijst opnieuw dat je niet ver van huis hoeft te gaan om goede beelden te schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whaha, makes me smile!
    Leuk gedaan, je moet maar op dat idee komen ...
    Schoon uitzicht btw :)

    BeantwoordenVerwijderen