dinsdag 28 augustus 2007

Twee fotoreportages

Koeiedag iedereen,
Mijn excuses omdat mijn website de voorbije dagen offline was. Af en toe moet men zoals deze twee zusters geduldig kunnen wachten, men kan dan naar de voorbij rijdende auto's kijken en hopen dat er iemand stopt om een foto te maken en wat tijd maakt voor een babbel en een kopje koffie, een café-au-lait natuurlijk, ... U ook beste bezoeker, bedankt voor het geduldig wachten. Er waren problemen met de server van mijn webhosting, ... Erg vervelend want ik wilde hier vrijdagochtend aankondigen dat mijn fototentoonstelling "Het Woord Foto" nu loopt van 24 augustus tot 29 september 2007 in de Hoofdstedelijke openbare bibliotheek.
KLIK HIER voor meer info ... Oh ja het gaat goed met de zusjes.

Verder heb ik twee fotoreportages online gezet.
Je vindt ze bij
REPORTAGES & PROJECTEN
een reeks foto's van Leipzig gemaakt van op de Panorama toren en het
"Relaas van een afgelaste ballonvaart" ...



***

14 opmerkingen:

  1. Gelukkig, de technische kant is weer opgelost...en kun jij je verhaal en beelden weer kwijt. Brussel is helaas niet naast onze deur maar als ik in de buurt kom ga ik zeker naar de tentoonstelling kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van je knappe albums en je foto van de mooie zusters. Leuk en grappig verhaaltje ook;-) Heel veel succes met je tentoonstelling. Groetjes, Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zal je foto's dus zien op de munt.
    wet wel iets te zeggen.
    ze zijn mooi, dat weet ik al voor mijn trip.
    de rest volgt.
    groetjes
    ludo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even bij MJ kijken, dat dacht je maar. Ik begin te grasduinen in reportages en projecten ... en ik blijf kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het album van de afgelaste ballonvaart vind ik top hoor. heel goede keuze om dat in wit/zwart te doen.
    En die Leipzig pano is heel speciaal ook!
    Wat ben ik echter blij dat jouw tentoonstelling nu bij mijn buren loopt. Ik ga zeker kijken één dezer middagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel, wat kan ik méér zeggen dan mijn voorgangers al deden?
    Ik ben nu méér dan blij, want het wachten was de moeite waard. Wat een knappe albums, bovendien hou ik heel veel van de manier van presenteren. En het witzwart bij de afgelaste ballonvaart versterkt het gevoel nog meer van wat er toen speelde...
    KNAP eMJeke!
    En heel veel succes met je nieuwe tento!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat is een paar dagen wachten (sommigen wachten hun hele leven). Je samenwerking met Barbara vind ik erg mooi. Zó zou ik wel een bundel gedichten willen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey,

    CMS liet mij dat ook al weten :) Maar volgende week ligt dat eventjes stil, meldde hij. Nuja, dan weet ik alvast de week erop wat te doen!

    Thx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik vroeg me al af of het aan mij lag... na 'dokumenta' had ik toch al een nieuwe foto gezien ? Enfin, ik ben gerust nu : het was de techniek die faalde en niet ik ;-) :-) :-)
    Toffe reeks van het niet-ballonvaren ! Mooi voorgesteld ook. Je voegt er altijd weer net dat extraatje aan toe .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oei, mijn reactie gisteren is er precies niet doorgekomen... nog altijd problemen met de server?
    Anyway, ik wilde je gewoon zeggen dat ik nog eens naar je fraaie albums komen piepen ben, kon het niet laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een plezier om naar te kijken, allebei de albums, en knap hoe je de mislukte ballonvaart als een aantrekkelijk schouwspel hebt vastgelegd en toont in Z/W!
    Veel succes gewenst met je tentoonstelling!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. fijn ,
    zo kom ik ook eens in Leizig.
    mooi meegenomen.
    groetjes
    ludo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi dat je eens reklame maakt voor je album site, je laaste drie zijn weer een genoegen om naar te kijken. Bij de ballonvaart heb je wel je gevoel laten spreken in je foto's (triest foto's omdat het niet doorging)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He, weeral twee mooie ...
    De zwartwitomzetting vind ik goed gelukt.
    De koeien zien er ook happy uit.

    Ook een koeiedag to you MJ ;)

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen