woensdag 15 februari 2012

Overwinter (1)



***

14 opmerkingen:

  1. Erg mooie winter foto, al vraag ik mij af of het mooier was geweest om juist meer naar boven gericht te hebben. Denk je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Robbie,
    Neen ik denk dat niet, toch bedankt voor je suggestie, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar misschien meer naar rechts dan? Nee grapje ;-)
    Altijd interessant voor mij om naar je zwart-wit impressies te kijken. Ik doe dat zelden. Te zelden.
    Want het werkt duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tiens, ik lees hier mijn reactie nogmaals...
    Voor alle zekerheid: ik bedoel dus dat ik zelden zwart- wit fotografeer. Dus niet dat ik zelden naar je foto's kijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou bijna denken dat dit niet in ons land is gefotografeerd... deze winterprik was de moeite hé eMJeke? En gelukkig maar ook: jij wist er knappe platen van te schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Gerda, als je goed kijkt(Google maps) zie je dat die foto in Noorwegen is gemaakt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto van de witte wildernis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is geen sneeuw meer te vinden, ben je even naar Oostenrijk geweest voor zo'n mooie sneeuw berg MJ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Han, zoals ik reeds aangaf na de reactie van Gerda, is deze foto gemaakt in Noorwegen, onder de foto staat locatie als je daarop klikt dan zie je waar in Noorwegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sorry eMJeke, steek het maar op onze ouderdom hihi, we kunnen niet zo goed meer mee... maar met deze late winterprik zou het ook hier kunnen gefotografeerd zijn... Mààr: wat leuk dat jij in Noorwegen was, fijne reis gehad?
    Bedankt voor je lieve wensen meid, lefla is er blij om!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Gerda, ja het was een hele fijne reis al wel een tijdje geleden... maar met de foto's komen de herinneringen weer boven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kirkenes, OMG, dat is pas het hoge noorden.
    Niet zo heel ver van Moermansk, als ik mij niet vergis.
    Hoe ben je daar geraakt? Vliegtuig naar? En dan?
    Zou ook eens in het hoge noorden willen geraken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @pieterbie: met vliegtuig naar Bergen (Noorwegen), vandaar met de postboot (Hurtigruten) naar Kirkenes, daar met het vliegtuig (binnenvlucht) terug naar het zuiden -> naar Oslo en dan met het vliegtuig terug naar huis...

      Verwijderen
  13. Overwinter, leuk ook die titel! En wat een mooie tocht heb je gemaakt, één die ook op mijn wensenlijstje staat. Fijne sneeuwimpressie!

    BeantwoordenVerwijderen