zondag 20 november 2011

Shoot (1)


6 opmerkingen:

  1. Een zeer originele setting, dat is het minste wat je er van kan zeggen.
    Leuk dat je weer post, MJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet het maar doen hé, een bad pakken in zulke omstandigheden.
    Je moet het maar doen hé, een foto nemen in zulke omstandigheden.
    Je mag kiezen MJ ;-)
    Het lijkt me alle twee een hele opgave, dat in ieder geval.
    Een rode zon?? In de winter "bijna" alle dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je weer de draad van het posten hebt opgepakt MJ. Het is een prachtige foto waar je mee start!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het met Han eens! Meid, dit is weer één van je knappe prenten die ik van vroeger ken en waar ik zo van hou. BEDANKT voor dit pareltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede morgen lieve MJ! Bedankt voor je heerlijke reactie (dat samen snoeten trekken)hihi.
    Hopelijk gaat alles verder goed met je, heb je het niet te druk en kon je het grote verlies van je moeder een plaatsje in je hart geven ondertussen, zonder het té veel pijn doet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een aparte shoot, krachtige opname!
    Ook ik hoop, na alle berichten die ik inmiddels gelezen heb, dat het intussen weer goed met je gaat! Tien jaar geleden heb ik zelf mijn moeder verloren. Verdriet blijft, maar de rouw slijt op den duur.

    BeantwoordenVerwijderen