dinsdag 5 april 2011

Afscheid

Simona Putzeys
- mijn mama -
29.06.1921 - 02.04.2011

***

12 opmerkingen:

  1. Innige deelneming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ronald geneyn5/4/11 13:05

    Innige deelneming,veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn oprechte deelneming en veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. onze oprechte deelneming,
    we wensen vele goede herinneringen en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ann soetaerts6/4/11 09:32

    Heel veel sterkte met dit grote verlies. Zij was een pracht mens. Heb het geluk gehad van haar te mogen kennen en met mij onze familie. Heb heel mooie herinneringen aan haar van toen ze nog bij bomma op vakantie kwam en we naar de zee gingen. Ze zal enorm gemist worden. Bomma is deze nacht overleden. Hoop dat er een hemel is en ze mekaar daar mogen terugzien. Kunnen ze vertellen over vroeger. Heel veel sterkte met dit grote verlies.

    Ann Soetaerts (kleindochter Celine Plevoets, e-mail: patrick.lemmens2@pandora.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie madam, MJ.
    Jammer om van zo iemand afscheid te moeten nemen. Maar goed, dat is het steeds.
    Gun jezelf de tijd en als je een vriend kan gebruiken: je weet mij te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel sterkte in deze moeilijke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moeder moeten missen geeft zo'n raar gevoel lijkt me...Ik krijg weleens een paniekaanval als ik daar aan denk. Helaas is voor jou dat moment nu gekomen. Heel veel sterkte met het gemis en liefs,

    LG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gecondoleerd met het verlies van je moeder.
    Het zal moeilijk om haar te missen, maar vergeten zal je haar nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve meid, ik vrees dat ik je nog geen condeolances stuurde, toch niet via deze weg. Met deze dan:

    Bij mijn graf
    Sta bij mijn graf zonder verdriet;
    Ik ben niet daar. Ik slaap er niet.
    Ik ben de wind in al zijn kracht,
    De najaarsregen, zoet en zacht,
    De glans op sneeuw onder de maan,
    Het zonlicht op het rijpend graan.
    Ik ben het snelle speels gerucht
    van vogels in hun cirkelvlucht
    wanneer je 's ochtends vroeg ontwaakt.
    Het licht van sterren dat je raakt.
    Sta bij mijn graf en hou je groot.
    Ik ben niet daar. Ik ben niet dood.
    © Melinda Sue Pacho Mary & Elizabeth Frye, vertaling arthur toran

    BeantwoordenVerwijderen