donderdag 31 december 2009

Nieuwjaarsbrief

Er is niets dat voorgoed verdwijnt
als men de herinnering bewaart.

***
Beste blogbezoeker,
Lieve vrienden,


Gisteren heb ik het werk en de voorbereidingen
tussen oud en nieuw onderbroken om
afscheid te nemen van Willy
(1951-2009)

Vandaag, oudejaarsdag, reflecteer ik op het voorbije jaar
en maak ik me klaar het nieuwe jaar in te gaan

Morgen, nieuwjaarsdag wens ik jullie 365 dagen
gevuld met warmte en licht,
een nieuw jaar boordevol geluk!


Liefs
MJ

***

17 opmerkingen:

  1. ook voor jou mijn allerbeste wensen voor een succesvol 2010, maar vooral veel goed en inspirerend licht!
    Groetjes
    Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karina Brys31/12/09 11:13

    Mijn beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wensen voor een deugddoend, nieuw 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Innige deelneming dat je afscheid van het oude jaar moet nemen met het heengaan van een dierbare vriend, lief eMJeke.
    Toch wens ik jou ook een schitterend 2010, wat minder hectisch dan vorige jaar, geluk, voorspoed, liefde en al wat je hartje maar wenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Innige deelneming en veel sterkte bij dit verlies.

    Ook van mijn kant de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste wensen, ik ben een toevallige bezoeker, je foto's op je site, het is gewoon genieten! ik ben nog lang niet rond.....prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je: geluk en voorspoed, een sterke gezondheid en veel creativiteit. Een fijn 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn deelneming bij je verlies!

    Toch ook m'n allerbeste wensen voor 2010.
    Wensen voor een jaar met veel warmte, liefde en vriendschap.
    Veel twinkelende sterretjes die inspiratie brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vooral veel gelukkige momenten in 2010 en nog prachtige inspirerend fotomateriaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een opperbeste 2010, MJ, heel mooi "kaartje"!

    Mijn deelnemingen met jouw verlies, het leven gaat door en dat betekent dat er zelfs op feestelijke momenten in het leven ook leed te betreuren is. Ik sprak gisteren nog met een collega die een nichtje van 28 jaar oud verloren had.

    Je kan alleen maar hopen en wensen dat 2010 beter wordt dan 2009 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een trieste start van een nieuw jaar; sterkte met het afscheid.

    en ik wens jou ook een inspirerend, licht en warm 2010.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je een heel jaar lang een goede gezondheid en sterkte met je verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MJ je geeft dit nieuwe jaar op geheel eigenwijze weer een mooie start. Ik hoop dat deze mooie en goede start voor jou het hele jaar door duurt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag eMJeke, ik heb een tijdje wat minder geblogd en reacties achtergelaten, maar natuurlijk ook van mij de allerbeste wensen voor een gelukkig en gezond 2010, met heel veel mooie fotomomenten! Triest dat je een (nog zo jonge)goede vriend hebt verloren, maar gelukkig kun je je herinneringen koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gecondoleerd met dit verlies, hoop dat je het een plek kan geven.

    Voor het nieuwe jaar wens ik u en uw familie het beste toe voor het nieuwe jaar!!

    Gr.

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Afscheid nemen op het einde van het jaar is dubbel afscheid nemen. Het tikt wat harder aan.
    Ik wens je alvast een vreugdevol en fotorijk 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Warmte, licht en veel geluk, dat wens ik je graag Marie-Jeanne, evenals blijvende gezondheid en het vermogen, de inspiratie, mensen te raken, te ontroeren met prachtige foto's met vaak enkele treffende regels.
    Met oprechte condoleance dat je iwmand verloor die je na aan het hart lag en nu nog slechts, maar ook gelukkig, bewaart en behoedt in je warme herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen