maandag 29 december 2008

Van ganser harte


28 opmerkingen:

  1. Netjes gedaan! Ik moest ook lachen met die kerstballen aan de paraplu! Grappig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou en je dierbaren een voorspoedig nieuwjaar toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en origineel vervolg op het kerstkaartje!
    Voor jou ook de allebeste wensen en veel inspiratie voor 2009.
    Blijf ons zoals steeds verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha een originele fotowens en van hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook MJ, mooie foto; leuk met die ballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel fijne en originele kaartjesreeks met Tom en Stefaan.
    Een positief 2009 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi foto-jaar toegewenst. Ik blijf zeker verder je blog bezoeken want ik vind jouw werk echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel gelukkig en gezond 2009!! Groetjes, Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze beste wensen voor het nieuwe jaar en nog veel fotoplezier. Ik hoop hier nog veel te komen genieten van jouw prachtige fotografiekunst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappige nieuwjaarswens! Ook voor jou veel geluk gezondheid en voorspoed in dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoals bij Gerda oo bij jou het symbool van bescherming en veiligheid. Ik wens je van harte een gezond en creatief nieuwjaar, gedragen door dromen en liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn beste wederwensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOK een heel erg fotogeniek 2009 toegewenst!
    Veel creatieve inspiratie en,
    nog zo veel meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vrouwe MJ, ik wens u een schoon en inspiratievol 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor de wensen.

    Beste wensen voor 2009 …
    Een jaar lang
    ‘ademloos’
    ‘verrast’
    ‘bezield’
    ‘opgewekt’
    ‘geboeid’
    ‘vol verwachting’
    ‘creatief’
    ‘bemind’
    ‘hoopvol’
    ‘vertederd’
    ‘opgelucht’
    ‘tevreden’
    ‘opgetogen’
    ‘gelukkig’
    ‘gezond’
    ‘geraakt’
    ‘verwonderd’
    ‘blij’
    ‘gedreven’
    ‘dankbaar’
    ‘moedig’
    ‘geduldig’
    ‘fotogeniek’
    ‘blogvriendin’
    zijn …
    en al de dingen die jezelf kan toevoegen,
    waar je je goed in voelt ! ! !
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de wensen.

    Beste wensen voor 2009 …
    Een jaar lang
    ‘ademloos’
    ‘verrast’
    ‘bezield’
    ‘opgewekt’
    ‘geboeid’
    ‘vol verwachting’
    ‘creatief’
    ‘bemind’
    ‘hoopvol’
    ‘vertederd’
    ‘opgelucht’
    ‘tevreden’
    ‘opgetogen’
    ‘gelukkig’
    ‘gezond’
    ‘geraakt’
    ‘verwonderd’
    ‘blij’
    ‘gedreven’
    ‘dankbaar’
    ‘moedig’
    ‘geduldig’
    ‘fotogeniek’
    ‘blogvriendin’
    zijn …
    en al de dingen die jezelf kan toevoegen,
    waar je je goed in voelt ! ! !
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MJ, bedankt voor de wensen. Ook voor jou een prachtig 2009 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een gelukkig jaar voor allen hier.. het is een heel mooi kaartje dat je gemaakt hebt, MJ..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel tof nieuwjaarskaartje. Op z'n MJ's. Dus origineel en met stijl.
    Ook voor jou en je familie en vrienden : een heel gelukkig en gezond 2009 !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel originele kaart, jou wel toevertrouwd ;) Een heel gelukkig, gezond en fotogeniek 2009 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dag eMJeke,

    Ook voor jou de beste wederwensen voor een boeiend en verrijkend 2009!
    De foto vind ik wel héél guitig hoor LOL. Fijn bedacht! Tot ziens?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. MJ ik wens je alles wat goed is in dit leven voor 2009 toe!!!

    Groet Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel prettig nieuwjaar! Mijn allerbeste wensen en ik moet je blog in de gaten houden voor die tentoonstellingen. Even noteren in de agenda, ziet er schitterend uit. Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook voor jou een knaller van een 2009 gewenst, MJ! Ik wens jou succes met de tentoonstelling, jij mij met de examens ;) Sneeuwgroet -

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor de nieuwjaarswensen. Voor jou en al wie je lief is een fantastisch 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooooo, heb ik je dan nog geen mooie nieuwjaarswens gestuurd, lief eMJeke? Hoe komt dat nou???
    Met deze dus:

    Ik wens je een jaar, een topper, een knaller,
    een dagelijkse knuffel een zee van geluk.

    Een niet te vergeten een zuiver geweten,
    een jaar vol vertrouwen een vleug romantiek.

    Uniek in je leven, een jaar om te zweven,
    een jaar zoals niemand er ooit een verwacht.
    © rovago

    BeantwoordenVerwijderen