donderdag 27 december 2007

Tijd

42 opmerkingen:

  1. Heel mooie wensen, MJ.
    Bedankt daarvoor.
    En een zeer passend 'kaartje'.
    Ik wens je tijd voor alles wat je dierbaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent zo artsistiek aangelegd, MJ! Dit is hier weer een op en top verzorgd kunstwerkje. Met dat bladerend boek...Prachtig!
    Ik ben op enkele weken tijd fan geworden en ga vast en zeker uw tentoonstelling in Kuurne bezoeken.
    Hopelijk ben jij daar ook soms?
    En hopelijk zie ik daar nog andere fotobloggers.
    Het allerbeste gewenst voor 2008!
    Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. insgelijks! maak er een mooie tijd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel eMJeke! Je hebt precies ook wat met 'tijd' ;-)
    Toffe montage en heel gepast voor de 'tijd' van het jaar ;-)
    See you next year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tijd! Die kom jij , ook volgend jaar, zeker weer veel te kort!
    Ook ik wens jouw een heel creatief en gelukkig 2008 toe!
    René Wouters
    www.fotowouters.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie wensen met een prachtige foto. Goedgekozen klok en boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een net iets andere benadering. Maar weer even mooi.
    Mooie wensen. Ik wens je héél véél tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Véél tijd om jezelf echt te kunnen zijn MJ !
    Van harte,
    Lut

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijne wederwensen.
    ik ben nog bezig met mijn kaartjes.
    een lino gesneden , dacht vandaag een proef te drukken , maar het kwam er niet van.
    ziet er naar uit dat ik weer kuikentjes zal moeten gaan tekenen.
    mooie woorden en bijpassend beeld.
    groetjes
    fijne dagen.
    kudo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weeral een kunstig kaartje!
    Ook voor jou alle goeds voor 2008 eMJeke! Ik hoop nog vaak van jouw foto's te kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. "Het gaat om de mens,
    communiceren een kunst,
    zonneschijn een wens"

    En van communiceren heb jij wel kaas gegeten, lieve eMJeke.
    Dank je wel voor dit hele jaar lang vierkantjes, boordevol mooie foto's en dito teksten!
    Ik wens je zoveel innerlijk geluk dat je dit nog een héle tijd lang vol kan houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn beste wederwensen.
    Heel mooi gepresenteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jij een bijzonder 2008 toegewenst.
    En ik blijf je weblog ook dan weer volgen en ervan genieten.

    Groet,
    Annemiek (PhotoA)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel TIJD gewenst voor je fotografie, want die mag er wel zijn! Tijd voor indrukken... Tijd om deze uit-te-drukken.
    Happy 2008

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een verleden ligt op sterven
    tikt zich langzaam naar het graf
    ik waak en blader door de mooiste
    zinnen
    die het afgelopen jaar me gaf.

    Ik wens jou ook van harte al 't beste in het nieuwe jaar, vrouwe M.J.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het vluchtige van de tijd heb je mooi weergegeven met de snelhied waarmee de bladzijden omvliegen. Een heel mooie wens ook! Mercikes en een top afsluiter van dit jaar'

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je voor deze mooie wens, met heel knappe foto! En veel succes gewenst alvast met je tentoonstelling in het komende jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En voor jou hetzelfde MJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank voor de prachtige wensen ! de foto vind ik subliem, wat een prachtig beeld en dan ook nog eens beweging in de bladen. Veel geluk en inspiratie in 2008 !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie nieuwjaarsfoto eMJke!
    Je blíjft er naar kijken!
    En vergezeld van mooie wensen!
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De TIJD vliet, zorg dat je ervan GENIET! Een heel nieuw jaar om alle mooie momenten vast te leggen maar vooral om te beleven!
    Gelukkig 2008 eMJeke!
    Vonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tijd voor een wederwens: gelukkig 2008!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een fijne jaarwisseling en een heel mooi 2008 !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jou een megafantastisch 2008! Dank je wel voor de reactie, hoor!
    GDB

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo MJ, dank voor de nieuwjaarswensen op mijn blog.
    Voor jou eveneens mijn beste wensen en dat 2008 een creatief en beeldrijk jaar mag zijn. Ik ga mijn best doen om naar de tentoonstelling in Kuurne te komen. Zijn er momenten dat je daar aanwezig bent? Uitleg bij de foto's van de fotograaf zelf vind ik altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Bedankt voor de fijne wensen! Maak er ook een spetterend 2008 van!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat zijn heel mooie wensen. Tijd heb je maar je moet hem willen :)) Ik wens jou een heel fijn jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. @ Martine, omdat ik geen correct mailadres van je heb, via deze weg laten weten dat ik op de tentoonstelling "Het Woord Foto" in Kuurne niet aanwezig zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alvast een prachtig jaaruiteinde en vooral een goede gezondheid in 2008

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ook ik

    kom hier dikwijls
    en reageer veel minder vaak

    ik wens je heel veel goeds in 2008

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dank je wel voor je wensen :-). Ook jij natuurlijk alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Sfeervolle wensen, dank je wel.
    Ik wens jou ook een goed, gezond,tentoonstellingsrijk,
    foto- en HFC-rijk 2008 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Op volle toeren,
    't nieuwe jaar beboeren!

    (Stijn Streuvels, 1962)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. dag MJ.

    dank je wel voor je mooie wens,
    ik wens jou een héél erg fijn nieuw blogjaar toe,tot ziens in het nieuwe jaar.
    dag 2007.
    dank je we voor al het moois dat je hebt laten zien,
    groetjes
    klaproos

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Toch nog even, lieve vriendin, op deze eerste brandschone en kraakverse dag van het nieuwe jaar:
    Eén januari,
    een schoon, pasgestreken jaar
    wordt uitgevouwen
    © Hannie van Blitterswijk
    Ik wens je alles, maar dan ook àlles wat je hartje maar begeren kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook jou wens ik het allerbeste voor 2008, MJ!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook jij de beste wensen. Hoop weer lekker veel mooie foto's bij jou te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ook ik kom je op mijn beurt een gezond en gelukkig 2008 wensen
    groetjes

    mie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo MJ,

    Bedankt voor je reactie op mijn weblog. Ook ik ben een zeer regelmatig bewonderaar van jouw site maar reageer eveneens niet vaak. Bij deze nogmaals, maar dan persoonlijk, de beste wensen voor 2008 en ga vooral zo door want je gaat lekker! ;-)

    mvg, Harry

    BeantwoordenVerwijderen
  40. MJ bedankt voor je reacties op mijn weblog van het afgelopen jaar. Ook bedankt voor het mogen bekijken van jouw foto's! Een goed 2008 gewenst.

    Groet, Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. (Hoog) tijd om je te bedanken voor je wensen op mijn blog. Ik wens ook jou het allerbeste en veel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. En ik wens het je allemaal toe! al die tijd in dit jaar 2008 !!! met een hoge dosis gezondheid en een hoog gehalte fot creativiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen