woensdag 20 december 2006

Kerstmis

14 opmerkingen:

  1. Het overleven op straat heb je hier zo goed weergegeven d.m.v. je (treffende) foto's dat het helemaal gaat 'leven' voor de kijker..

    Een mooi gebaar ook, je oproep, want deze mensen hebben meestal niet zelf voor deze trieste manier van (over)leven gekozen :-(.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen een héél mooi gebaar, maar je hebt het bovendien in een knap kleedje gestoken, waardoor het een echte eyecatcher wordt.
    Is dit een onderdeel van een campagne?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi sfeerbeeld ook al is het een beetje triest
    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een reminder, gewetens vraag en nog veel meer. Vooral in deze dagen...
    Dan komt het pas echt erop aan...of je bereid bent van je eigen weldaad en overvloed iets af te staan. Daar huist de ware kerstspirit....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Howlabah, vrouwe MJ! Wat is dat allemaal? Ik vind het ontzettend ontroerend van u dat u de vierde wereld hier schrijnend in beeld hebt gezet maar mag ik u vragen waar u die foto (midden boven) vandaan hebt van mijn uitstap naar dat optreden van Fons Servranckx (solo op draailier) te Lichtervelde alwaar ik na het optreden in kwestie door een speling van het lot mijn laatste trein miste en de nacht noodgedwongen in het station diende door te brengen?

    Verders ben ik het natuurlijk met u eens dat echte kanslozen onze steun verdienen. Geef ze meer dan je kunt dragen, want we hebben een hoop luxe teveel tijdens de dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi als we allemaal een beetje aan de kerst gedachte denken is het voor hun ook een feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ urbain alpain
    De bovenste foto links heb ik gemaakt in Portugal, die in het middel in het Centraal station in Brussel (dus niet in Lichtervelde, al had ik u wel graag geportreteerd na een nachtje stappen ;o)) de foto rechts is ook gemaakt in Brussel en de twee onderste foto heb ik gemaakt in Rome... de vierde wereld internationaal dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstgedachte en ook weer goed verbeeld! Nu wij nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor deze ontnuchtering.
    Ik ben aan 't zeuren omdat ik net gedaan heb met werken en binnen 3u moet opstaan om terug te gaan werken.
    Waar klaag ik over?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een moment om dankbaar te zijn voor de warmte in ons eigen leven..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ...een nobele maar teveel vergeten gedachte...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weet je wat zo wreed is?
    Dat we alleen aan deze mensen denken rond deze tijd, eigenlijk zouden we dat vaker moeten doen.
    Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En wij maken ons maar druk over hetgeen we op ons bord zullen krijgen. Luxe is een probleem!!

    Alleszins prettige feestdagen!!!!

    Kerstbloggroetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schrijnend, maar meer dan goed dat je het onder de aandacht brengt ! Het kan zo dienen als affiche ! Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen